Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Tsja alla bloggare

Av Tova Lindström - 10 januari 2011 20:57

Hej alla läsare jag heter Tova och jag har set en film som heter Vampyrer Suger och den ÄGER!!!  Jag och min kompis så den idag ja ska bäretta vad den handlar om: Den handlar om en tjej som heter Becca som har flyttat till sin pappa som är jätte skämmig och behandlar henne som en bäbis. Staden Becca flyttar till är full av vampyrer men ingen fattar det men den första skol dan så är alla jätte taskiga och kastar egg på henne och sparkar och slår henne hon trefar en tjej där som heter Jennifer och hon har en jätte glad röst och lossas va glad hela tiden men ho går runt med en kniv! Becca träfar den mystiska killen Edward som är en vampyr fast hon vet inte det men det finns några onda vampyrer som alla tror är Black Eyed Peas som dom inte gillar men det går inte att förklara så mycket mer men jag lovar att vi skrattade minst 10 gånger under hela filmen jag rekomänderar den här filmen for dom som gillar komedier blod och mycket slacks mål och lite konstig



P.S Dom som gillar ladygagga så är hon med i filmen hon spelar Edwards pojkvän i en sen filmen är även engelsk men med svensk text. av:FILM GALNA TOVA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards